Ефективна реклама
За якісною рекламою, що має успіх і приносить вигоду, стоїть не лише грамотне поєднання кольору, оформлення і тексту. Існує багато аспектів, які повинні знати рекламщики, маркетологи і всі, хто задіяний в створенні реклами, для того, щоб зробити рекламу ефективною. І перш за все, це психологічні моменти. У цій статті ми розглянемо ефективність впливу рекламних звернень на психіку людини. Для цього ми розглянемо людину як споживача, вивчивши її психічні процеси. А також психологічні процеси, які використовуються в рекламі і способи психологічного впливу. Рекламна комунікація буде ефективною, якщо при її створенні використовуються знання і розуміння людської натури як споживача, який реагує і діє - це та спільна основа, що об'єднує всіх людей.
Розглянемо людину як біопсихосоціальну систему. Що це означає? Людина задовольняє свої базисні потреби (світло, повітря, вода). Людина пізнає через відчуття, сприйняття, пам'ять, емоції. Людина живе в суспільстві і зазнає на собі його вплив. Існує піраміда потреб Маслоу - ієрархічна модель потреб людини.
Способи залучення уваги в рекламі
- Розмір. Великі зображення великого розміру відразу виділяються в рекламному полі. Тут можна використовувати великі шрифт та ілюстрації. Крім того, велика площа символізує про фінансову спроможність, зміцнюючи імідж компанії.
- «Слова, які чіпляють». Такі слова, які є стереотипом з позитивним змістом (ефективний, економний, успішний, розкіш і т.п.). Ці слова багато в чому обумовлені системою цінностей цільової аудиторії, вихованням, власним соціальним досвідом.
- Використання кольору. При всіх інших, рівних умовах, яскравий колір буде залучати більше уваги споживача, ніж нейтральний. Можна також використовувати яскраві, строкаті, оригінальні і барвисті рамки.
Як підвищити ефективність сприйняття реклами
Рекламна інформація завжди повинна бути правдивою, відповідати реальності, не спотворювати дійсність, сприяти досягненню певних цілей, задовольняти потреби людей, нести в собі ідейний зміст.
Приклад: рекламуючи спортивний інвентар, необхідно звернути увагу на роль фізкультури і спорту в життя людей, але не тільки молодого покоління, а також людей похилого віку, тому що їх здоров'я бажає кращого і з віком вони все більше говорять про ліки. І якщо це буде добре продуманий сюжет, то цей рекламний ролик не залишиться без уваги.
Завжди ефективно буде сприйнята реклама, яка не позбавлена оригінальності і почуття гумору. І ви самі цілком можете наводити приклади реклами, яка завдяки гумору досі тримається у всіх на слуху (навіть попри те, що її вже давно не крутять).
Не залишиться без уваги реклама, в якій будуть відомості з галузі знань (біології, хімії, медицини, літератури і т.д.), оскільки ця інформація сприяє пізнанню навколишнього світу.
Ефективність сприйняття реклами можна підвищити впровадженням у неї елементів конкурсу.
Наприклад, рекламуючи торгівельну марку чаю, запропонувати телеглядачам взяти участь у літературному конкурсі: припустимо, написати вірш до святкового чаювання. Успіх такій рекламі гарантований.
Важливу роль в рекламному ролику необхідно відвести музичному оформленню, так як музика створює позитивний емоційний настрій.
Особливу увагу при створенні рекламного тексту приділіть правильному вибору слів. Щоб ефективність сприйняття реклами була на порядок вище, з багатого словникового запасу потрібно вміти вибрати саме ті слова, які своїм значенням і смисловим відтінком найбільшою мірою будуть сприяти розкриттю рекламної ідеї. Звичайно ж, звертайте увагу правильності стилю і мови.
Використовуйте при написанні рекламного тексту вірші.
Фірмовий стиль
Фірмовий стиль - це головна частина брендингу будь-якої компанії. В основі створення фірмового стилю полягає підбір вдалого оформлення тих продуктів, з якими зустрічаються ваші клієнти і партнери. Доведено, що саме правильно підібраний фірмовий стиль помітно впливає на те, чи вибере покупець ваш товар або послугу серед конкурентів. З цього випливає, що це поняття допомагає конкурувати на величезному ринку в будь-якій галузі.
Створення унікального фірмового стилю - це досить витратна процедура, однак вона того варта. Головними перевагами якісного фірмового стилю можна назвати:
Якісний фірмовий стиль - це «обличчя» вашого іміджу. Завдяки вдало підібраним кольорам і шрифтам ви можете підвищити не тільки впізнаваність свого бренду, але і лояльність цільової аудиторії, що, в кінцевому рахунку, призведе до підвищення продажів вашого товару або послуги;
Неповторний фірмовий стиль - це перший фактор, який допомагає вам виділятися з загальної маси конкурентів. З цього випливає, що чим краще стиль - тим краще "самопочуття" компанії;
Фірмовий стиль потрібен абсолютно всім організаціям. Існує думка, що фірмовий стиль - це модна «заморочка», необхідна тільки великим корпораціям, але це не так;
Завдяки фірмовому стилю можна виробити стійкий асоціативний ряд у споживачів. Наприклад, мікс червоного і білого кольорів - це Coca-Cola, з'єднання жовтого, білого і червоного - це McDonalds.
Перш за все, основа будь-якого фірмового стилю - це гамма кольорів. Як правило, комбінують декілька кольорів - два або три, рідше чотири. Ми рекомендуємо обирати не ті кольори, які подобаються особисто вам як власникові, а ті, які будуть працювати над просуванням вашого бізнесу. Пам'ятайте, що червоний колір не тільки привертає увагу, але і є сильним збудником нервової системи людини. Також цей колір часто асоціюється з агресією. Жовтий колір символізує гарний настрій і щире задоволення. Зелений колір вже давно став символом екології, правильного харчування і здорового способу життя. Синій колір - це символ спокою і довіри, саме тому, використовуючи його, можна помітно розширити кількість шанувальників своєї торгової марки. У будь-якому випадку, кожен колір має кілька значень і з об'єднанням двох відтінків ці значення можуть коригуватися. Щоб максимально точно підібрати гамму кольорів, яка буде ідеально підходити саме вашій компанії, краще звернутися до досвідчених маркетологів і дизайнерів.
Після того, як ви визначилися з ідеальною кольоровою палітрою, необхідно переходити до другого етапу. Він вважається самим відповідальним та трудомістким. На цьому етапі потрібно вирішити, як буде виглядати ваш логотип, одяг співробітників (якщо, звичайно, цей пункт передбачає статут організації), фірмовий блок (назва бренду + логотип), брендбук, візитки, бейджи, фавікон (іконка вашого сайту, яка відображається в браузері), роздатковий матеріал (пакети, блокноти, ручки). Пам'ятайте, що весь матеріал повинен бути виконаний строго в вашому фірмовому стилі.
Також на цьому етапі відбувається вибір назви компанії. В ідеалі, назва повинна уособлювати ваш бізнес. Вдалий приклад неймингу - це пральний порошок «Лоск», який дарує одягу бажану чистоту. Це додатковий «гачок», який чіпляє споживачів.
Пам'ятайте, що якщо в подальшому ви плануєте вихід на міжнародний ринок, ви повинні враховувати, як в тій країні, де ви будете представлені, буде сприйнята ваше назва. Дуже яскравим прикладом провального нейминга можна вважати відому в кінці 90-х років компанію, яка спеціалізувалася на продажі добірної питної води «Blue Water». Так, в Сполучених Штатах Америки і в деяких європейських країнах ця назва не викликала підозри, але в Україні та Росії вона викликала стійку негативну асоціацію. Легко здогадатися, що після виходу на наші ринки ця компанія зазнала величезних збитків.
Тому всі елементи фірмового стилю повинні:
Бути оригінальними. Цей пункт повинен виконуватися беззаперечно. Якщо ви створите, наприклад, логотип, який буде дуже схожий на логотип всесвітньо відомої компанії, то це зіграє проти вас. Таким чином ви привернете споживачів не до себе, а до того, у кого ви запозичили логотип;
Легко запам'ятовуватися. Графічна продукція повинна поєднувати в собі такі елементи, які буквально кидаються в очі, проте не забувайте про законодавчі обмеження і цензуру. Наприклад, оголене жіноче тіло - це, безперечно, потужний ай-стоппер, але цей образ виходить за рамки дозволеного в більшості країн світу;
Легко сприйматися. Не використовуйте в своєму фірмовому стилі елементи, які важко розшифрувати і ідентифікувати звичайній людині. Це негативно позначиться на впізнаваності вашої торгової марки;
Бути інформативними. Постарайтеся закласти в свій фірмовий стиль якийсь меседж, який свідчитиме про вашу компанію. Також це правило відноситься і до назви організації, і до слогану.
Робота за комп’ютером
Форматування шрифту у текстовому процесорі
Інструкційна картка
Завдання: опрацюйте характеристику шрифту для створення елементів реклами
Обладнання: комп'ютер, текстовий процесор
Хід роботи:
Завантажте текстовий процесор. Виберіть параметри сторінки для створення реклами.
Заповніть тло сторінки. Створіть фігуру для реклами. Налаштуйте зовнішній вигляд. Параметри обрати самостійно
Додайте на аркуш напис. Уведіть текст із назвою вашого закладу (вигадайте назву кафе, спортклубу тощо, або використайте слово РЕКЛАМА)
Доберіть розміри тексту і напису відповідно, щоб текст на 70-80% заповнив простір реклами.
Зробіть три варіанти оформлення тексту. Використайте варіанти заливки тексту, змініть фігуру напису, оберіть варіант заливки фігури.
Змінить кут розташування написів та їх розмір на свій розсуд.
Збережіть у текстовому документі та надішліть роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий