Сучасна реклама та фірмовий стиль. Реклама. Психологія і сприйняття реклами

 Ефективна реклама

    За якісною рекламою, що має успіх і приносить вигоду, стоїть не лише грамотне поєднання кольору, оформлення і тексту. Існує багато аспектів, які повинні знати рекламщики, маркетологи і всі, хто задіяний в створенні реклами, для того, щоб зробити рекламу ефективною. І перш за все, це психологічні моменти. У цій статті ми розглянемо ефективність впливу рекламних звернень на психіку людини. Для цього ми розглянемо людину як споживача, вивчивши її психічні процеси. А також психологічні процеси, які використовуються в рекламі і способи психологічного впливу. Рекламна комунікація буде ефективною, якщо при її створенні використовуються знання і розуміння людської натури як споживача, який реагує і діє - це та спільна основа, що об'єднує всіх людей.

    Розглянемо людину як біопсихосоціальну систему. Що це означає? Людина задовольняє свої базисні потреби (світло, повітря, вода). Людина пізнає через відчуття, сприйняття, пам'ять, емоції. Людина живе в суспільстві і зазнає на собі його вплив. Існує піраміда потреб Маслоу - ієрархічна модель потреб людини.

Способи залучення уваги в рекламі

  • Розмір. Великі зображення великого розміру відразу виділяються в рекламному полі. Тут можна використовувати великі шрифт та ілюстрації. Крім того, велика площа символізує про фінансову спроможність, зміцнюючи імідж компанії.
  • «Слова, які чіпляють». Такі слова, які є стереотипом з позитивним змістом (ефективний, економний, успішний, розкіш і т.п.). Ці слова багато в чому обумовлені системою цінностей цільової аудиторії, вихованням, власним соціальним досвідом.
  • Використання кольору. При всіх інших, рівних умовах, яскравий колір буде залучати більше уваги споживача, ніж нейтральний. Можна також використовувати яскраві, строкаті, оригінальні і барвисті рамки.

Як підвищити ефективність сприйняття реклами

Фірмовий стиль

    Фірмовий стиль - це головна частина брендингу будь-якої компанії. В основі створення фірмового стилю полягає підбір вдалого оформлення тих продуктів, з якими зустрічаються ваші клієнти і партнери. Доведено, що саме правильно підібраний фірмовий стиль помітно впливає на те, чи вибере покупець ваш товар або послугу серед конкурентів. З цього випливає, що це поняття допомагає конкурувати на величезному ринку в будь-якій галузі.

    Створення унікального фірмового стилю - це досить витратна процедура, однак вона того варта. Головними перевагами якісного фірмового стилю можна назвати:

    Перш за все, основа будь-якого фірмового стилю - це гамма кольорів. Як правило, комбінують декілька кольорів - два або три, рідше чотири. Ми рекомендуємо обирати не ті кольори, які подобаються особисто вам як власникові, а ті, які будуть працювати над просуванням вашого бізнесу. Пам'ятайте, що червоний колір не тільки привертає увагу, але і є сильним збудником нервової системи людини. Також цей колір часто асоціюється з агресією. Жовтий колір символізує гарний настрій і щире задоволення. Зелений колір вже давно став символом екології, правильного харчування і здорового способу життя. Синій колір - це символ спокою і довіри, саме тому, використовуючи його, можна помітно розширити кількість шанувальників своєї торгової марки. У будь-якому випадку, кожен колір має кілька значень і з об'єднанням двох відтінків ці значення можуть коригуватися. Щоб максимально точно підібрати  гамму кольорів, яка буде ідеально підходити саме вашій компанії, краще звернутися до досвідчених маркетологів і дизайнерів.

    Після того, як ви визначилися з ідеальною кольоровою палітрою, необхідно переходити до другого етапу. Він вважається самим відповідальним та трудомістким. На цьому етапі потрібно вирішити, як буде виглядати ваш логотип, одяг співробітників (якщо, звичайно, цей пункт передбачає статут організації), фірмовий блок (назва бренду + логотип), брендбук, візитки, бейджи, фавікон (іконка вашого сайту, яка відображається в браузері), роздатковий матеріал (пакети, блокноти, ручки). Пам'ятайте, що весь матеріал повинен бути виконаний строго в вашому фірмовому стилі.

    Також на цьому етапі відбувається вибір назви компанії. В ідеалі, назва повинна уособлювати ваш бізнес. Вдалий приклад неймингу - це пральний порошок «Лоск», який дарує одягу бажану чистоту. Це додатковий «гачок», який чіпляє споживачів.

    Пам'ятайте, що якщо в подальшому ви плануєте вихід на міжнародний ринок, ви повинні враховувати, як в тій країні, де ви будете представлені, буде сприйнята ваше назва. Дуже яскравим прикладом провального нейминга можна вважати відому в кінці 90-х років компанію, яка спеціалізувалася на продажі добірної питної води «Blue Water». Так, в Сполучених Штатах Америки і в деяких європейських країнах ця назва не викликала підозри, але в Україні та Росії вона викликала стійку негативну асоціацію. Легко здогадатися, що після виходу на наші ринки ця компанія зазнала величезних збитків.

Тому всі елементи фірмового стилю повинні:

Робота за комп’ютером

Форматування шрифту у текстовому процесорі 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Інструкційна картка 

Завдання: опрацюйте характеристику шрифту для створення елементів реклами

Обладнання: комп'ютер, текстовий процесор

Хід роботи:

Приклад роботи



















Комментариев нет:

Отправить комментарий